InformaÄnà technologie je tady pro vÅ¡echny lidi, kteřà se chtÄ›jà živit tÃm, že budou pracovat s poÄÃtaÄem a podobnÄ›. A to bych nebyla já, abych tohle také nevyzkouÅ¡ela, protože už opravdu hodnÄ› dlouhou dobu mÄ› zajÃmajà poÄÃtaÄe a také dalÅ¡Ã informaÄnà technologie. Takže jsem si Å™ekla, že opravdu nebude od vÄ›ci, abych se tÅ™eba tomuto tématu zajÃmala blÞe a vÃce hloubÄ›ji. Proto jsem si také Å™ekla, že bude nejlepÅ¡Ã, když si poÅ™ÃdÃm nÄ›jaké knihy, které se právÄ› zajÃmajà o poÄÃtaÄe, informatiku a také dalÅ¡Ã informaÄnà technologii. MyslÃte si, že by to bylo skvÄ›lé? Podle mého názoru, když lidé se zajÃmajà o nÄ›co, o co majà zájem a potom se to také dále uÄà a berou různé kurzy anebo odborné knihy, tak to potom dopadá tak, že se vlastnÄ› dvakrát rychleji uÄÃ.
Tohle platà i pÅ™i tom, když se tÅ™eba uÄÃte cizà jazyky, to je také lepÅ¡Ã. A když se uÄÃte cizà jazyky nÄ›kde v cizinÄ› anebo s rodilým mluvÄÃm, tak je prý dokázáno, že s rodilým mluvÄÃm se různé jazyky nauÄÃte až desetkrát rychleji než tÅ™eba ve Å¡kole. NavÃc tam je také ve Å¡kole hodnÄ› lidà a dalÅ¡Ãch dÄ›tÃ, takže uÄitel nemá individuálnà pÅ™Ãstup ke každému z žáků. Tohle si myslÃm i o výuce informatiky a informaÄnà technologii a vÅ¡eobecnÄ› u výuky poÄÃtaÄů.
Proto si myslÃm, že by nebylo od vÄ›ci, kdyby tÅ™eba byly různé kurzy na poÄÃtaÄe a informaÄnà technologie, kde by se právÄ› dÄ›ti uÄily informaÄnà technologie a tak podobnÄ›, a to tÅ™eba na poÄÃtaÄi anebo také na notebooku, protože jsem se dozvÄ›dÄ›la, že vÅ¡ude lidé a dÄ›ti se uÄà spÃÅ¡e na poÄÃtaÄi, ale proÄ ne tÅ™eba na notebooku? VždyÅ¥ to také nenà vůbec nic složitého. Na notebooku si myslÃm, že také mnoho zábavy je to pÅ™ÃnosnÄ›jÅ¡Ã a takové praktiÄtÄ›jÅ¡Ã. A dokonce i můj syn Å™Ãká, že by si přál radÄ›ji na Vánoce notebook nebo tablet než jako nÄ›jaký poÄÃtaÄ, který vůbec nejde pÅ™enášet. A já mu v tomhle dávám za pravdu, protože i já si budu na Vánoce poÅ™izovat lepÅ¡Ã notebook.Â